Home » Postări » Angajare Reprezentant Comercial

Angajare Reprezentant Comercial

Misiune

AEB este o companie orientată spre viitor care creează valoare pentru parteneri prin competențe de management, marketing și vânzări și ajută fermierii să prospere în condițiile schimbărilor legislative, tehnologice și de piață prin soluții care reduc costurile, reduc riscurile și respectă mediul, pentru o agricultură durabilă.

Viziune

Până în 2030 vom avea în portofoliu minim 20 de soluții aliniate cu misiunea noastră și vom avea minim 5000 fermieri care vor fi utilizat cel puțin una dintre soluțiile propuse de noi.

Astăzi, printre soluțiile propuse de Agro Excel Balkans pieței, putem enumera:

  • Vânzarea de semințe, produse de protecție a plantelor și îngrășăminte de la companii-lideri locali sau regionali din zona Balcanilor,
  • Vânzarea de piese de schimb și alte produse necesare în fermă de la Kramp.com,
  • Facilitarea accesului la platforma online Agriportal.ro
  • Vânzarea de abonamente de acces la platforma de monitorizare a culturilor cu ajutorul sateliților crop-monitoring.eos.com,
  • Vânzarea de îngrășăminte lichide (UAN, ATS, KTS) și echipamente pentru introducerea acestei tehnologii în ferme (Aplicator de lichide APV, Rezervoare flexibile din PVC, Pompe, Duze, Furtunuri)
  • Soluții de finanțare a achiziției de inputuri

Agro Excel Balkans este o companie dinamică, în creștere, care pune la dispoziția clienților săi cunoștințe, servicii și produse ajutându-i astfel să obțină un nivel superior de eficiență în propriile afaceri.

Pentru a dezvolta în continuare afacerea, Agro Excel Balkans angajează:

AREA SALES MANAGER – REPREZENTANT VÂNZĂRI

Responsabilități

  • Urmărirea și realizarea planului de vânzări, respectând procesul de vânzări al companiei;
  • Crearea, menținerea și dezvoltarea unui portofoliu de clienți in zona alocată;
  • Vizitarea în mod regulat a clienților din zona alocată și prezentarea tuturor soluțiilor oferite de AEB; contactul permanent cu clienții;
  • Cunoașterea temeinică a produselor companiei, prezentarea acestora și oferirea de soluții;
  • Întocmirea de contracte, preluarea de comenzi și urmărirea desfășurării acestora în condițiile stabilite;
  • Livrarea produselor în cazul comenzilor mici, înmânarea și preluarea de documente în relația cu clienții;
  • Culegerea de informații din piață și întocmirea de rapoarte despre concurență;
  • Întocmirea de rapoarte de activitate;
  • Respectarea întocmai a politicilor și procedurilor financiare și comerciale ale companiei, verificarea debitelor din piață și implicarea directă în recuperarea lor;
  • Investigarea și evaluarea reclamațiilor de la clienți, propunerea de soluții și îmbunătățiri.
  • Participarea activă la toate activitățile promoționale ale companiei, organizarea și urmărirea de loturi demonstrative;
  • Participarea la instruirile organizate de companie și la ședințele de vânzări.

Linie de raportare – Raportează către General Manager al AEB

Cerințe

  • Absolvent al Facultății de Agricultură;
  • Experiență în vânzarea de inputuri sau servicii pentru agricultură minim 2 ani;
  • Capacitate de convingere, abilități de negociere, foarte bune capacități de organizare și planificare;
  • Abilități excelente de comunicare, prezentare si relaționare cu clienții și colegii;
  • Disponibilitate pentru deplasări în interes de serviciu; permis auto categoria B;
  • Cunoștințe PC;
  • Capacitate de sinteză și analiză a problemelor;
  • Persoană proactivă orientată către client și rezultate, rezistentă la stres, ambițioasă, organizată, responsabilă;
  • Domiciliul în București sau împrejurimi.

Instrumente de lucru: mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu.

Beneficii: Agro Excel Balkans oferă angajaților compensare competitivă și un mediu de lucru care încurajează performanța, seriozitatea, corectitudinea, învățarea și colaborarea

Trimiteți CV la:

office@agroexcelbalkans.ro