|

Anunt de angajare – Reprezentant Vanzari

Agro Excel Balkans importă și vinde în România o gamă largă de semințe, produse de protecție a plantelor și îngrășăminte de la companii-lideri locali sau regionali din zona Balcanilor.

Agro Excel Balkans este o companie dinamică, în creștere, care pune la dispoziția clienților săi cunoștințe, servicii și produse, ajutându-i astfel să obțină un nivel de eficiență superior.

Pentru a dezvolta în continuare afacerea, Agro Excel Balkans angajează:

AREA SALES MANAGER SUD – REPREZENTANT VÂNZĂRI

Responsabilități

  • Realizarea și urmărirea planului de vânzări;
  • Crearea, menținerea și dezvoltarea unui portofoliu de clienți în zona alocată;
  • Vizitarea în mod regulat a clienților din zona alocată, stabilindu-și prioritățile și organizându-și eficient timpul;
  • Identificarea de noi clienți potențiali și propunerea de oportunități de creștere a vânzărilor, creșterea numărului de clienți;
  • Cunoașterea temeinică a produselor companiei, prezentarea acestora și oferirea de soluții în concordanță cu nevoile clienților;
  • Întocmirea de contracte, preluarea de comenzi și urmărirea desfășurării acestora în condițiile stabilite;
  • Culegerea de informații din piață și întocmirea de rapoarte despre concurență;
  • Întocmirea de rapoarte de activitate;
  • Respectarea întocmai a politicilor și procedurilor financiare și comerciale ale companiei, verificarea debitelor din piață și implicarea directă în recuperarea lor;
  • Investigarea și evaluarea reclamațiilor de la clienți, propunerea de soluții și îmbunătățiri.
  • Participarea activă la toate activitățile promoționale ale companiei, organizarea și urmărirea de loturi demonstrative;
  • Participarea la instruirile organizate de companie și la ședințele de vânzări.

Linie de raportare – Raportează către General Manager al AEB

Cerințe

  • Absolvent al Facultății de Agricultură sau Horticultură;
  • Experiență în vânzarea de inputuri pentru agricultură minim 2 ani;
  • Capacitate de convingere, abilități de negociere, foarte bune capacități de organizare și planificare;
  • Abilități excelente de comunicare, prezentare si relaționare cu clienții și colegii;
  • Disponibilitate pentru deplasări în interes de serviciu; permis auto categoria B;
  • Cunoștințe PC;
  • Capacitate de sinteză și analiză a problemelor;
  • Persoană pro-activă orientată către client și rezultate, rezistentă la stres, ambițioasă, organizată, responsabilă;
  • Domiciliul în București sau împrejurimi.

Instrumente de lucru: mașină de serviciu, laptop/desktop/tabletă, telefon de serviciu.

Beneficii: Salariu fix + bonus conform grilei de bonusare;

Agro Excel Balkans oferă angajaților compensare competitivă și un mediu de lucru care încurajează performanța, seriozitatea, corectitudinea, învățarea și colaborarea

Trimiteți CV la:

stelian.folica@agroexcelbalkans.ro