Anunț de angajare

ANGAJARE REPREZENTANT COMERCIAL

Misiune

AEB este o companie orientată spre viitor care ajută fermierii să obțină profit din agricultură în condițiile schimbărilor legislative, tehnologice și de piață prin soluții care reduc costurile, reduc riscurile și respectă mediul, pentru o agricultură durabilă.

Viziune

Până în 2030 vom fi lideri de piață recunoscuți cu cel puțin 2 soluții aliniate cu misiunea noastră și vom avea minim 10,000 fermieri care vor fi utilizat cel puțin una dintre soluțiile propuse de noi.

Astăzi Agro Excel Balkans are în portofoliu 4 soluții aliniate cu misiunea:

  • Importăm direct o gamă specializată de semințe, produse de protecție a plantelor și îngrășăminte de la companii-lideri locali sau regionali din zona Balcanilor,
  • suntem revânzători pentru două platforme de informații de piață și
  • suntem revânzători pentru o platformă de monitorizare a culturilor cu ajutorul sateliților.
  • Furnizăm o soluție completă de aplicare a îngrășămintelor lichide (UAN)

Agro Excel Balkans este o companie dinamică, în creștere, care pune la dispoziția clienților săi cunoștințe, servicii și produse ajutându-i astfel să obțină un nivel superior de eficiență în propriile afaceri.Pentru a dezvolta în continuare afacerea, Agro Excel Balkans angajează:

AREA SALES MANAGER – REPREZENTANT VÂNZĂRI

Responsabilități

  • Urmărirea și realizarea planului de vânzări, respectând procesul de vânzări al companiei;
  • Crearea, menținerea și dezvoltarea unui portofoliu de clienți in zona alocată;
  • Vizitarea în mod regulat a clienților relevanți din zona alocată și prezentarea tuturor soluțiilor oferite de AEB; contactul permanent cu clienții;
  • Inregistrarea zilnică în CRM a datelor despre întâlnirile și discuțiile avute cu clienții
  • Prezentarea convingătoare a produselor companiei și oferirea de soluții;
  • Întocmirea de contracte, preluarea de comenzi și urmărirea desfășurării acestora în condițiile stabilite;
  • Livrarea produselor în cazul comenzilor mici, înmânarea și preluarea de documente în relația cu clienții;
  • Culegerea de informații din piață și întocmirea de rapoarte;
  • Respectarea întocmai a politicilor și procedurilor financiare și comerciale ale companiei, verificarea debitelor din piață și implicarea directă în recuperarea lor;
  • Investigarea și evaluarea reclamațiilor de la clienți, propunerea de soluții și îmbunătățiri.
  • Participarea activă la toate activitățile promoționale ale companiei, organizarea și urmărirea de loturi demonstrative;
  • Abilitatea de a înțelege și explica clienților informațiile tehnice agricole
  • Capacitate dovedită de atingere sau depășire a obiectivelor de vânzări
  • Participarea la instruirile organizate de companie și la ședințele de vânzări.

Linie de raportare – Raportează către General Manager al AEB

Cerințe

  • Absolvent al Facultății de Agricultură;
  • Experiență în vânzarea de inputuri sau servicii pentru agricultură minim 1 an sau alte legături cu domeniul agricol;
  • Capacitate de convingere, abilități de negociere, foarte bune capacități de organizare și planificare;
  • Abilități excelente de comunicare, prezentare si relaționare cu clienții și colegii;
  • Disponibilitate pentru deplasări în interes de serviciu; permis auto categoria B;
  • Cunoștințe PC;
  • Capacitate de sinteză și analiză a problemelor;
  • Persoană proactivă orientată către client și rezultate, rezistentă la stres, ambițioasă, organizată, responsabilă;
  • Domiciliul în București sau împrejurimi.

Instrumente de lucru: mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu.

Beneficii: Agro Excel Balkans oferă angajaților compensare competitivă și un mediu de lucru care încurajează performanța, seriozitatea, corectitudinea, învățarea și colaborarea

Trimiteți CV la:

office@agroexcelbalkans.ro


Posted

in

by

Tags:

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *